fredag 30 september 2011

Äntligen hemma!!

Godkväll alla glada!

Nu e jag hemma i "slottet" igen. Så skönt!!!
Min quntensabehandling hjälpte en del på magsmärtorna, så jag känner mig bättre. Så skönt. Behöver inte så enormt mycket medicin just nu fick även lite nytt:))
Nu väntar jag på att bli kallad till mag och tarm enheten. Dom räknade med ca 3 veckor. Skönt!!fick även en epikens så om jag blir värre igen kan vi bara köra igenom akuten, skön tryggat sen har jag min stjärna på smärtenheten.
Slås med tanken om jag ska försöka jobba mina 10 timmar i nästa vecka eller stanna hemma och vila. Den psykiska delen mår bra av att jobba lite, men mina fysika styrka är helt i botten. Doktorn sa jag själv fick bestämma hur mycket jag orkar, ska ta ett beslut på måndag.
Kan smärtorna hålla sig så här, ska det nog gå bra att jobba lite, kanske bara en 5 tim för att det är kul. Men blir jag värre blir det klabb med avbokningar mm och det i sig själv är stressande. Det jobbig känsla att vilja mycket. Jag brukar säga att tvekar man ska man stanna hemma, lever dok inte efter den livsfilosofin själv;))

Prinsen är på persolanjippo i kväll så jag har soffan och tv.n för mig själv ikväll. Katten
Lima har jag inte sett röken av sen jag kom hem, han e ute och myser i det fina vädret, så underbart det har varit idag... ;))

Bamsekram mina nära och kära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar