söndag 2 oktober 2011

Ett årsdagen!!

Godkväll alla söndagsmysare:))

Igår firade jag och min älskade prins 1 år tillsammans. Vi började dagen med sovmorgon, frukostbuffé på kakboden och sen hemma mys i soffan. En riktig lugn och myspysig dag med nya avsnitt av The big bang therey och filmen rio. :)))

Jag har nu varit hemma två dagar, riktigt underbart skönt är det... jag mår lite bättre och njuter av varje sekund. Fick en gigantisk smärttopp i går em och kvällen. Men än idag håller sig smärtorna i chak:)) härlig värre:)) fnizzz....

Prinsen håller på att bygga skogarderob till mig under trappan i källaren, jag kommer få plats med 80par skor samt stövlar. Kungen har specialbyggt tre mastodont stora lådor med fina fack till alla skorna, helt enastående fantastisk.... jag LÄNGTAR efter att få organisera och fixa... hi hi hi hi Måste erkänna jag är bortskämd hi hi ;)) världens snällaste pojkvän... ;))

Vi fick en massa färsk fisk av kungen och drottningen idag så i kväll ska vi avnjuta färsk spättafile med kokt potatis och skirat smör till middag... mumsfillibabba;)) hi hi hi
Jag har fixat små lala kakor till efterrätt. Hitta ett trevlig enkelt recept som tog 20 min med bakningen, dom blev jätte goda, man måste provsmaka... hi hi

tack för att du titta in. Ha en underbar söndag och njut av livets små ljusstunder:))

söndagskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar