tisdag 27 september 2011

Vackra tisdag:)

Godkväll alla glada!

Så underbart vacker tisdag, sol frisk vind och hög luft... älskar dessa fina höstdagar. Man kan ha jackan öppen, känna den friska vinden i ansiktet. Folk över allt som en fin sommardag... mysigt :))

Jag har lekt detiktiv idag för att hitta en ny duktig läkare... svårt... Tog ett beslut att kontakta en gammal stjärna som jag träffa för 10 år sen. Vem vet han är kanske rätt persson denna gången också...

Min så kallade kära Mor va på besök idag, hela 20min. Konstig känsla. jag har legat på sjukhuset ca 5 månader i år och idag va första gången...
Jag vill förlåta, öppna dörren och vara glad. Alla kan vi fela som man säger...
Men varför nu? för sitt eget samvetes skull eller för att hon verkligen vill. Tänk om jag viste vad hon kände och tänke då hade det varit lättare att förstå och förlåt... just nu e jag likgiltig. Vet att den känslan kommer gå över i sorg och besvikelse.
När den känslan dycker upp e jag lycklig över den "familjen" jag har i mitt liv som jag själv har valt.
Den stora fina familjen som består av underbara vänner, vänners föräldrar. Obeskrivliga fantastiska prinsen, drottningen och resten av kungliga familjen:))
Då känner jag mig lyckligt lottad, älskad, uppskattad och hemma:))

Sötaste katten Lima har blivit en riktig utekatt sen han fick flytta till hus, enlig prinsen är han ute så mycket han bara kan och här om kvällen  stanna han borta hela natten, hi hi hi trodde jag aldrig skulle ske. Han e rädd för min egen skugga, hi hi hi. Men de bra han tuffar till sig:))

Önskar er en mysig tisdag kväll! Glöm inte säga något fint till människorna du har i ditt liv och älskar:))

bamsekram:)

2 kommentarer:

  1. Gumman! Ja vet att det inte är lätt, men skit i henne. Hon gör dig bara sämre =( *kramar hårt hårt hårt om*

    SvaraRadera
  2. .... Dina ord är skrivna som att de vore mina egna... Usch det gör så ont att du känner exakt samma tankar.. Du ska inte behöva känna eller må så när du har det som du har det... Tillåt dig fina att älskas av de du har runt dig! Det är inte du som förlorar något, det är de... Så tänker jag för att överleva...

    Ta hand om dig fina <3

    SvaraRadera