söndag 25 september 2011

Söndag mys!

Hej du glade :)

Tack för att du titta in på min lila blogg :)) Jag tänkte skriva om mitt lila liv... Jag är en glad tjej som för stunden är sjuk... men de ska vi råda bot på. Jag tror på det goda i livet, lever lite i en rosa bubbla med min prins och vår katt Lima:))

Idag har jag mest sovit, man blir så trör av medicierna. För stunden är jag helt uppslukad i Hungerelden. Andra boken av eriksson&axlander sundqvist triologi. En magsträrk med spännade bok. Inte ofta jag sträckläser men denna kan jag nästan inte slita mig ifrån. :) Även om det gör ont i mitt hjärta när jag läser om alla hemskheter.

Jag har haft mitt rum själv nu några dagar men för en stund sen kom en äldre dam, stakaren hon fastar. Har börjat vänja mig vid att dela rum med främlingar .:))n hi hi

Nu ska jag läsa lite till och kl 22.00 är det The big bang theriy, bara älskar  den serien.

tack för att du titta förbi hos mig. hoppas vi ses igen :))

nati nati :))

4 kommentarer:

  1. Håller fullständigt med dig jag älskar också "The Big bang theory" ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Kul att du har börjat blogga :D Ska titta in här litta då o då.... Puss

    SvaraRadera
  3. Hej Christa!
    Vad bra att du hittat något som kan hålla dig sysselsatt när du nu befinner dig där du är. Ska bli spännande att ta del av dina äventyr. Hoppas nu att läkarna kan hjälpa dig. Stor kram.<3<3

    SvaraRadera