måndag 26 september 2011

Dag nummer 6 måndag

Godkväll mina vännner!

Varit en jobbig dag, mycket smärtor och mycket medicin. Min läkare skicka mig på ct- idag. Man ville titta om jag hade fel på njurar/urinvägar. Jag har inte fått några svar än, kommer i morgon. Känns skönt att dom gör något. Jag blir så ledsen när läkare efter läkare efter läkare säger.... ja, du e ju ett svårt fall. vi får prata med smärtenheten. Jag anser inte själv att jag e fördig utred, måste finnas många fler undersökninga att göra eller skika mig till en anna enhet. Dom tänker ju så olika, ser på kroppen på olika sätt.
Jag har inget emot att vänta på olika utredninga mm... men jag vill känna att det finns en plan. Men det känns som om ma måste "slås" för att något ska hända. När jag kom in på akuten i föra veckan ville doktorn skika hem mig då han ansåg att det inte fanns mer att göra för mig och att jag fick leva med smärtan. medans vi pratar får jag ett smärtanfall. dorkorn blir vitt i ansiktet och säger... ojdå... detta är inte bra, jag kommer igen. Sen blev jag inlagd. Jag hoppas min överläkare tittar in i morgon, så tråkikgt att prata med mellanparten, dom vågar inte ta några beslut.

Smärtenheten var och hälsa på, det va skönt att parat av sig. Dom är ett stort stöd på många sätt.
Vi pratade om mina mediciner och jag berättade att jag e nöjd. Får lite andrum mellan smärttopparna och i morgon biti ska vi prova på lite akupuntur. Jag ska försöka inte ta min morgon medicin så vi kan se hur akupungturen tar när jag inte ha medicin i kroppen.

Svärmor har hälsat på tre gånger idag och bjudit på en massa goa skratt och mysprat. fick även en glass :)) muma.. hi hi
Min älskade prins titta förbi nu i kväll och pussa lite på mig:)) e så lycklig att jag har honom i mitt liv.. fnizzz finns ingen som gör mig så glad. Bara jag ser honom vet jag att jag e hemmma:))

Det senaste dagarna har jag varit enormt sugen på poppcorn, chips och annat sallt... måste vara medicinerna som sätter sprätt på smaklökaran hi hi hi ja ja... kan ju drömma lite till... fnizzzz...

Önskar er en mysig måndag kväll:))

1 kommentar: