torsdag 13 oktober 2011

Fånga dagen!

Det gick jätte bra på mag och tarm enheten. Trevlig läkare, lyhörd och duktig. Jag fick svälja en mini kamera i går på storlek med en stor panodil. Blev kopplad gillen lite dosa på magen som skicka två bolster i sekunden. Jätte colt vad man kan idag. Nu har kameran passerat och jag väntar spänt på att doktorn ska höra av sig. Kan tänka mig att det tar några dagar. Om dom inte hittar felet på min mage blir jag skickad till Göteborg på mer nogran utredning, känns tryggt att det finns en plan.

Sen jag kom hem från sjukhuset den 30 sep har jag mått ganska bra... Har även haft dagar som mer eller mindre varit smärtfria. Dok är det bläääää igen:(
I äran av att jag mådde bra, fånga vi dagen... I fredags efter lunch körde vi upp till Göteborg för övernattning på gotia hotel. Såååååå mysigt att komma ifrån vardagen lite. Vi gick en runda i höst solen. Sen va det lyx middag på Magnus & Magnus.
Vilken gastronomisk upplevelse, varje tugga va en dröm... Fantastiska smaker kombinationer och gott vin till varje rätt. Kan varmt rekomendera Magnus & Magnus ett besök. Helt underbart ställe.
Frukosten serverades på haven 23:) den utsikten skojar man inte om. Jag älskar åka bort och bo på hotel, det känns så lyxigt;) enu mer lyxigt att få njuta lite av varandra glöms vardagen lite..... Romantikmys hi hi hi ;))

På lördagen körde vi upp om Kungälv och besökte tårtdecor butiken. Så mycket roliga saker det finns. Man blir helt lyrisk av allt som finns. Jag handla lite nya leksaker och en massa sugerpast. Ska försöka lära mig att göra sånna fina lyxiga tårtor.

Idag är det mys i soffan, Lima vill bara bara ute så jag ser fram emot att prinsen komer hem så jag får lite sällskap;)

Ha en mysig dag mina nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar