tisdag 4 oktober 2011

Lycka!!!

Godkväll alla bloggläsare.

Det har varit en ganska bra dag idag också;)) så skönt! Fick även ett efterlängtat samtal från mag och tarm enheten. Dom hade fått ett avbok i morgon. Jag blev så lycklig att jag tacka sekreteraren så många gånger att hon nog trodde jag va lite knass;)) hi hi men det va det värt. Hihi. Jag ringde henne när jag låg inlag och nämde hur dålig jag e.... Det är jag lycklig för idag. Ska försöka inte hoppas förmycket nu... Jag har skrivit stållpar med alla mina smärtor och skumma symtom så jag inte glömmer något i morgon.

Prinsens syster och far fyller år nu i dagarna och i helgen är det familjekallas. Jag har fått äran att baka tårta.... Älskar baka:)) fick en supper fin bakbok när jag fyllde år och lite små former, så idag har jag gjort små rosa blommor och rosor i marsipan:)) jätte kul. Jag lovar ta en bild och lägga upp när den är klar. Bakninag för mig är som terapi, avslappnade och mysigt;))

Jag hoppas ni alla har njutit av kanelbullar idag. Prinsen kom hem med tre jätte stora kanelbullar från kafferepet. Måste ge hd rätt... Dom är så goda;) mums;))
Så nu njuter vi i soffan med en stor kopp te.

Ikväll är det premiär för desperata husfruarna, underbar gärn avslappning. Måste erkänna att jag har längtat lite, det sluta så spännande...

Hoppas ni alla får en mysig kväll, tack för titten

Bamsekram

2 kommentarer:

  1. Hej Snäckan!!
    Nu hoppas vi att det blir ett givande besök imorgon. Njut av en mysig kväll och lycka till imorgon. Kram Jenny R

    SvaraRadera
  2. Tjoohoo glada nyheter! Håller tummar och tår att de kan hjälpa dig! Pussen & Kramen! Jenny

    SvaraRadera